Tuesday, November 8, 2011

Q U E S T I O N S that need A N S W E R S


Bismillahirrahmanirrahim...
Sebelum ceq jawab, ceq nk ucap trima kash buat sya sbb tagged ceq.
*apsal loghat utara pulak nie.. =="
memandangkan takleh minum kopi makan pes tpksalah print screen.hehe
utk mmudahkn sesi mnjawab soklan..

a song that match my mood right now is...
K U  M A H U  K A U  T A H U
by
H U J A N
[current blog song]

if and only if i'm not a teacher...
i'm still a T E A C H E R to
my younger brothers =)
*i can't think other career...hoho..its my dream since i was a young girl.
[pernah la pakcik suggest amek MEDIC...idw...]

my dream husband...
must be 
Handsome to me [tenang je tgok]
Unexpected... [suka buat surprise yg sweet3x...dreaming je]
Simple not sophisticated [seorang yg bsderhana...insyaAllah]
Bestfriend forver buat siti [sahabat selamanya...always b there for me.]
Ambitious in way of Islam... [mampu bimbing siti...]
Never forget to love me..[sentiasa ingat utk syg siti...]
Dedicated in everythng he's doing [bertanggungjwb dn x smbl lewa.]
*tertakluk pd T&S...hehe...sebahagian sja sbb jwb ikot hruf H U S B A N D =P

Things I love most and why?
ermm...i love my BABY
BABY = Laptop, Handphone
coz' byk knangan yg blaku...
*xtau bnda ap paling syg sbnarnya..huhu...buat msa ni itu je kot. kalo tnya org ada gak jwpnnya td. =P

Things annoyed me?
entahla sya...ceq xtaw..rsanya machne minuman dlm tin kat maktab kot..hihi
*asal siti nk g beli air je dye xnk telan duet siti...sdangkn mmg tugas dye makan duet =P

3 items in wishing list...
1. LOVE
2. TRUE LOVE
3. FOREVER LOVE
*ada tak items nie?hehe...actually tak taw nk jwb ape..2 je yg ade kt dlm kotak fkiran..huhu

i want to be expert in...
A R A B I C for sure [minor kte kan...]
plus, BAHASA SYURGA, sapa tak nak expert?
*teringin sgt nk fasih tp blom2 fash ag. ==''

sundae o ABC?
ABC 

i know you ..
bla ek mula knal bebeno dgn sya?
*pelupa la siti nie..huhu..
yg siti ingat msa sya rum8 dgn budak baek... =)
msa 2 la mula knal dgn Sya..

about you
good to know you... 
bad? takdela...

things I wanna tell you
Harap2 kita kawan selamanya...dunia smpai akhirat..insyaAllah..
Kalo kawen dlu gtaw ek..hehe
=P
i'm a writter and a stalker



selesai sudah...alhamdulillah...
khas buat my bestfriend as a blogger...





0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template