Sunday, November 27, 2011

Day 24

taken here
OK, nak admitted semalam ceq text dia wish Salam Maalhijrah.
BUT, hampa. takpalah...memang mesej saja nak ucapkan Salam Maalhijrah ja pun...
tak harap apa2...2nd day at Miri. Baru semalam sampai da kepenatan...
Konon2nya pergi mencari ketenangan...konon2nya lah.*istilah yang lebih cun, MENGUSUNG RINDU..
mentang2 la semalam masa dalam perjalanan nak ke Miri dengar lagu mengusung rindu..alahai...memang kena r dengan batang hidung nie,,,Ok lah, nak kemas2 sat...jejalan lepas nie rasanya,,,berharap kehadiran tahun baru hijrah buat diri lebih tabah.,insyaAllah =)


Dalam hati ini ada namamu
Nama seorang insan yang aku rindu
Dalam diri ini ada sayangmu
Sayangnya dirimu tidak mengerti
Dalam senyum ini ada tangisan
Tangisan seorang insan terluka
Dalam jiwa ini ada pilunya
Pilu yang membuat aku menangis
Oh hibanya

Sayu hati sayu sekali
Melihat engkau berpimpin tangan
Dengan si dia
Sakit hati sakit sekali
Pabila cinta yang aku beri tak dihargai
Sungguh terhina
Letih tidak bermaya
Rasa terkilan bunga yang ku puja
Kini mekar harum di jambangan orang
Kau yang ku sayang
Aku yang gundah
Kalau tahu sakit begini
Tidak ku bermain cinta
Kalau tahu seksa begini
Tidak aku menyayangi mu
Pilu resah di hati ini
Mengusung rindu
Ku tak berdaya

Dalam senyum ini ada tangisan
Tangisan seorang insan terluka
Dalam jiwa ini ada pilunya
Pilu yang membuat aku menangis
Oh hibanya

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template