Thursday, November 10, 2011

Pensel FIESTA sudah ditemui =)

Ingat lagi tak entry pasal Pensel Fiesta Kesayanganku...beberapa minggu lalu *kalo aku xsilap ingat la..hihi
alhamdulillah dah dijumpai...pensel yg hilang..punyala epi...snyum2 ja dlm hall msa exam..*nasib bek la org x pkiq ceq gila.. =="

nak dcerita time exam td aku byk ckp sorang2..aduii...rsanya mamat yg dok tepi silang belah kiri pkiq ceq xbetoi kot td..sbb dye pndang ceq smcam...but that's me ok. time exam la byk merapu sorang2..cari idea..bila da abes jawb soklan pala x reti nk diam..dok pusing kanan kri ja..ada ja bnda dok diperati..

aku tengok la budak2 cina...fuiyooo..minit2 terakhir pn mash menulis ...*aku dok tnggu masa bila la jarum jam yg panjg nk tnjuk 12...dn pndek tnjuk 5...diorang masih gak...menulis.caya x caya..nasib bek xleh bawak hp masuk hall...kalo dak aku dh amek dh gambo...nk buktikan...yg xleh blahnya..after exam bunyi cam langau..semua dok kalut cerita pasal soklan yg kluaq..alahaiii...riuh dewan dibuatnyer....

but, best la dh selesai one paper..3 paper to go..banyak kan...dhla next week direct beb...15,16,17..
takleh nk bernafas lega dibuatnya jadual begitu... =,=" apa2 pn kena hadapi..pastu cuti.weee~*hepi ke?hmm

k lah..sblm ceq melalut banyak bek ceq blah dlu..huhu...semoga esok lebh baek dari ae nie buat smua. =D

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template