Wednesday, November 2, 2011

dalam D I A M

Dalam d i a m,

sedikit demi sedikit 

aku membina sendiri istana luka... 

Dalam d i a m,

perlahan lahan

aku menyulam sendiri kisah luka...

Dalam d i a m,

detik demi detik

aku yang meniti jalan berduri itu...

Dalam d i a m,

cebisan demi cebisan

aku sendiri yang merobek hati ini...

Dalam d i a m,

jeritan demi jeritan

aku sendiri yang tidak mendengar...

Dalam d i a m,

tusukan demi tusukan

aku sudah tidak merasakan lagi...

Dalam d i a m,

setitis demi setitis

linangan mutiara mengalir tanpa ku sedari...

Dalam d i a m,

ingatan demi ingatan

muncul berlegar di fikiran tanpa ku inginkan...

Dalam d i a m,

hari demi hari

aku masih sendiri menyepi di sini...





0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template