Friday, November 4, 2011

3 MONTHS CHALLENGE! it starts today? Day 1


Suddenly teringat about this challenge... yesterday my beloved friend bagi nasihat baek punya soal hati ni...
So, dia cabar la aku... 'disconnect' dengan 'someone' sbb if that 'someone' betul2 sayang... he'll look after me...Konon2 nya lah.. *macam la 'someone' tu sayang sgt kt aku...lalala~

Kawan aku siap rekomenkan aku baca satu buku nie...
"It's called a breakup because it's broken"
Tajuk takleh blah..hihi..aku mana la baca sgt buku BI nie..*nanti kompem aku mngajar Arab even ada minor BI...hihi..tapi macam best ja tajuk dia..manala aku nak cari buku ni kan..~alahai..
So, kawan aku nie sanggup cari balek buku 2..kalo dia jumpa kt mana dia letak buku 2 dia akan postkan utk aku...uishh...sampai mcm 2 skali..alahai..rasa mnyusahkan la pulak.hihi..

Kira secara randomnya..90 days la challenge ni..selagi kepala dok pkiq dia slagi mission considered FAIL dlm masa 90hari 2...tapi tipula kalo nk lupakan 100% ckupla takat aku leh MOVE ON..tak sdeyh2 lagi..
Hope tercapai la. SO, entry ni akan ada labels nya yg tersendiri supaya aku tak lupa la bpa hari lagi tinggal.hehe...tajuk apa nk letak ..? *suddenly..idea gila dtg...mmandngkn 90hari ni lebh kurg cam tempoh iddah so i decide to letak labels "tempoh iddah?" ...ke juz use "90days" ...err...bek aku guna ja 90days..kang ada kekeliruan pulak ttg tempoh iddah gara2 baca entry2 nie..

Bermulalah cabaran 90hari buat Siti Hanisah bt Saad.hehe..
Mampukah dia mencapai matlamat itu? Tunggu dan lihat saja...
Dalam hari ini dia masih ingat kt dia tu...tapi...yg best dn peliknya..masa MEMASAK tak pulak teringat. =D

"Never cry for any relation in life because for the one whom you cry, does not deserve your tears and the one who deserves will never let you cry."


0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template