Thursday, November 3, 2011

kisah s i l a m k u

halu3x... actually i'm not in mood on updating blog...
wpun xda mood aku still nk update...
update la ape2 pun..
asalkan aku leh stop thinking bout bnda yg buat aku xde mood
something yg leh buat aku frget bout problem is...
MY BLOG

mood aku leh stabilized automatically if aku update blog
i dont how it happen...
tp itulah..bila mula menaip...taip dan terus menaip
rsa x puas ati..marah...sdeyh..
tiba2 leh semakin kurang...
itulah perasaan ketika aku mengupdate blog..
tak tahu la orang lain..

lari dari tajuk la pulak..
mana de...intro je tadi 2..hihi
hmm.... *mengeluh la pulak..*
baru ujian hati..aku dah FAIL...
*melalut lagi..sudahh....*

nak diceritakan pasal kisah silam ni...
kisah silam = kisah masa lalu
pejam celik pejam celik..
dah 20thun aku bernafas di dunia ini..
alhamdulillah....
kisah silam pulak...ada yang suram..tak kurang jugak sinarnya...
alhamdulillah ...

pasti semua orang ada kisah silam masing2...
tak kiralah gembira, duka, sedih, tawa,
setiap insan pastikan melaluinya...
cuma, berbeza ujian yg ditempuh..
berbeza perasaan yang dirasai
berbeza cara mengatasi
berbeza juga hasil yang diberi...
namun, kita tetap hambaNya kan...

andai masa silammu dulu gelap...
mungkin sekarang sudah terang...
andai masa silammu dulu terang...
mungkin sekarang agak suram...
apa pun keadaan, kehidupan mesti diteruskan...
masa silam yang penuh dosa perlulah diganti dengan pahala...
masa silam yang indah dengan pahal usahla diubah menghala dosa...
kerana kita hanya hamba Allah
dunia hanyalah persinggahan...
akhirat yang kekal abadi...


0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template