Thursday, November 10, 2011

nak JOIN ke TIDAK?

hari nie lepas kepala pusing kepeningan membaca fakta2 yang banyak utk exam petang 9t...aku godek2 la page TERFAKTAB kat FB...tengok la diorang tengah post pasal Anniversary and ada contest sekali der...macam best! *so, aku bace ar pasal kontes tu...boleh tahan best adiah nya..sbb aku nk buku free...kalo nk beli bila agaknya...

actually aku x bpa follow r Terfaktab ni but nak cerita la cam mana aku leh kenal dgn Terfaktab...aku terjumpa Blog TOK dulu...alaa....The Other Khairul tu...pastu baru terjumpa dgn Terfaktab, then aku pun terlike page Terfaktab selepas aku terlike page Blog The Other Khairul... *brapa byk ter da...

Yang aku suka pasal Terfaktab nie x bikin aku pening la..kadang2 epi je baca,,,*bukan bodek ok..haha..
Aku malas r kje bodek2...then, one day diorang release buku Terfaktab.adoiiii..teringin sangat2 nk beli...tp apa kn daya...kemalasan melanda..aku bukn apa nk baca buku tu...macam menarik...plus..nk tau gak apa yg best ny sampai byk org gila2 kn buku tu...pnah nk isi form nk beli...but yet aku blm ada account maybank n cimb...nk mtk tlg org segan pulak.. *dpendekkan cerita aku gve up la...tgu ja nanti kluaran byk2 beli ..sonang...

Then, aku pernah r terpost soalan kt wall Terfaktab...psal a guy wit gurl A n gurl B...punyalah masa 2 aku dok pkiQ gler psal tu...huh! *smpai study pn idak...teroknya aku... then I chose to leave ...lalalala~ but still takleh lupa..it takes time kate org puteh..tercomment pun pernah..kt gbr tShirt mamat tutup muka tuh..*aku tak tahu sapa...seriously kalo buat dr tepi mmg lg misteri..

Nak taip apa lagi...taip apa lagi...tu je la... *takleh pkiQ lagi...btw, terfaktab baru setaun dah ada buku. aku punya blog setaun lbeyh tadak buku lagi... [impian utk ada buku mmg ada tp blm terlksana..doakn yah! hihi]

Last but not least,
Happy Anniversary Terfaktab! Teruskan usaha mendefinisi cinta infiniti dengan cara yang tersendiri.

*secara officialnya aku terJOIN kontes terFAKTAB...terJAWABla soalan yang terTAIP pada title..
aku tak kesah terpilih atau tak..rsa nk mnaip ja td...kalo menang lg best! [dpt buku free ada sign lagi tu..hehe] sng ja nk kontek aku. FB fan page ada.. =D *perasan menang..kuang3x..gtg, nk prepare mental n physic utk exam 2 hrs from now!

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template