Saturday, November 5, 2011

Day 2 (midnight post)

DAYS TO GO...

Sekejap ja dah day 2...cepatnya berlalu day1...
macam biasa..masih ingat padanya... ==" ingat takpakan asalkan tak nangis..kuang3x..~
hmm...payah2..parah2..aahhh sudaaaahhhh...biarkan sajalah...
actually challenge ni bukanlah untuk aibkan dye..juz aku nk challenge diri aku utk tidak tlalu ingat kt dye..
but the harder i try to forget...the easier i remember...apala dah jadi kat aku sampai angau camtu sekali...huhu
so sad...dulu tak pernah aku macam nie..i mean, i selesa idup sorang2 a.k.a single..b4 dia hadir ketok pintu ati ni smpai terbuka balek...sudaahhnya...jadi macam nie..~ siapa salah? bukan dia..aku! aku yg biarkan dia ketok..kalo tak dibuka pintu takkan dia leh masuk..hmm..dh buka tu boleh2 pulak aku lupa kunci supaya dia terkurung saja dalam sana.hehe. *napa pulak la slank sabah nie..adoii..tiada kna mngena bha dgn asal itu budak.hehe..

Masa dinner td I ajar kawan masak tau..seronok but malu la bila org dok perati kita masak.hek3x..
Rasa macam 'mak mertua' ja perhatikan..aduii...mana taknya..kawan aku dok berdiri keliling masa tgh masak..tapi best gak la bila dpt gather ngn diorang n kongsi ilmu masakan.chewaahh..mcm la aku nie pro sangat..bajet2x ja utk masak bbrpa org..kalo ramai tak kongang jugak i nk masak.hihi..belum expert..~

Balek kepada main point..memang susahkan nak lupa orang yg pernah singgah dalam hati ini...alahaii..
Bukan nk lupa 100%...i want to MOVE ON...exam da dekat..aku sedar aku perlu belajar tp kesedaran saja x ckup!perlu tindakan..~ *macam berkempen la pulak..adoyaii...alahai... tune mngeluh mula keluar..astarghfirullah... ini ujian Allah la Anis...tabah la sket...chill...baru ujian libatkan hati dah melatah...[bermonolog...~]

Ada quotes dalam BI tu yg aku suka...
"Allah will never take anything from you without giving you something better"

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template