Tuesday, November 29, 2011

Day 26

taken here
Day 26...lama lagi nak abis challenge..semalam aku tunggu Akim tido..punye r payah...nak main game je kojenye...nasib bek dye kiut.hehe..esok da balek Teratak Kasih..mesti rindu kat dye nanti...pagi kat Miri awal sesangat cerahnye...hoho..bukan kat Miri je, seluruh Sarawak.hehe.
Kawan2 banyak bagi kekuatan untuk move on...thanks semua. lebiu all..hehe
Tapi tak banyak yang tahu move on apa...yang tahu tuh keep it secret k.~ ;)
Ari ni nak share lirik lagi...tajuk takleh r bagitau. cari sendiri...

Sakit hati ini
Bagai dihiris sembilu
Sesak nafas ini
Bila ku mendapat tahu
Kasih yang diberi tak beharga

Sayang
Kau bermain dengan silang kata
Hingga aku
Benar benar telah jatuh cinta

Sayang

Sesungguhnya aku tak menduga
Engkau insan
Yang tak boleh ku percaya

Rindu rinduan jadi kenang kenangan

Insan tersayang kini milik orang
Kasih dan sayang jadi benci dan dendam
Dimanakah setiamu
Dimanakah rindumu

Aku kau panggil sayang

Dia kau panggil sayang
Mana satu mahumu

Kau berikan ku rindu

Kau berikannya cinta
Oh, ku tak tahu

Tergamaknya dirimu

Meracuni jiwaku
Dalan senyuman
Selamat tinggal sayang
Aku mengundur diri


Aku kau panggil sayang

Dia kau panggil sayang
Mana satu mahumu

Kau berikan ku rindu

Kau berikannya cinta
Oh, ku tak tahu

Tergamaknya dirimu

Meracuni jiwaku
Dalan senyuman
Selamat tinggal sayang
Aku mengundur diri

ps: Sometimes, songs do helps in expressing our feelings. LOVE AKIM... =)

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template