Thursday, July 21, 2011

SuRaT CiNtA DaRi ALLAH

memandangkan malam ni malam jumaat kan...
aku sure malam ni banyak yang baca Surah Yassin...
actually bukan malam ni ja patut baca kan...
tiap2 malam...
[peringatan untuk diri sendiri...]

aku nak share...
aku mudah hafal kalo dengar bacaan yang aku suka...
so, before tido...kadang2 aku bukak la link ni...

suka dengar bacaan dari....
~ as-Sudays~
~ Mishari Rashid ~
~ Saad al-Ghamdi ~

ada banyak ag bacaan...
kalo nak bukak la link tuh... 
(^___^)
then...BOOKMARK...
senang la nk dengar...
kalo rajin lagi...download...
x rugi... 
utk download sy xdop link nya sbb
 sy malas nk download....
coz..
kawan2 ada.. (^___^)
[jangan jelez ye..]

nak bagitau jugak...tiap kali dengar Kalam Allah...
HATI rasa SENANG
DADA rasa LAPANG
JIWA rasa TENANG

moga perkongsian kali ini memberi manfaat..
keranaNya idea ini tercetus



0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template