Saturday, July 16, 2011

~shOppIng bUkU~

fuhh...penat giler...
ari ni jln2 cari makan...
eh3x..no3x...
kira jln2 cari brg keperluan...
bila xjumpa brg keperluan...
beli la brg kesukaan...
byk2 brg....
yg paling aku suka dn mudah beli ialah...
BUKU
yup..buku...itu pun kira lama jugak nk pilih...
(^__^")
nway di pendekkan cerita...
aku beli novel Isabella
dan Terapi Patah Hati...
novel 2 actually aku nk beli novel Hero coz teringin sgt nk baca.
but, tak jumpa kt MPH bookstore tadi...aritu masa kt Popular Boulevard ada jumpa
tapi fulus takda...adesss...xpe...blum rezeki nk beli...
buku Terapi Patah Hati tu pulak saja2 beli..mcm best ja...coz ada tnda Mustread.
lepas abis baca 9t aku post la apa yg menarik dlm buku 2... n y should buy coz
buku Mendekati Tuhan yg nipis tu pn aku lom abis baca ag... =____="

sekian, Salam Nisfu Sya'ban

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template