Friday, July 29, 2011

cinta setulus jiwa

just nak share kegembiraan
setelah sekian lama ku mencari lagu ini
akhirnya ku temui
~alhamdulillah~

nak tau cam mana ley minat lagu ni?
before ni aku follow sinetron Hareem..
aku ingat2 lupa lirik dia..
tetiba ari ni ingat balek...
cari lagi...
then
aku realise yang cita ni dah tukar name jadi sinetron Inayah
aku tak tau ending cita ni..
but I REALLY LOVE THE SONG..
so aku taip lirik/ bait2 dalam lagu ni yang aku ingat..
dengan bantuan mr. google...
finally
I've found it
but bkn kerana google..
Allah yang wat itu terjadi.
syukran Ya Allah..
(^___^)
see~ finally...


hayatilah..

ni liriknya

Dalam luka
Dalam duka
Engkau ada dan setia
Temani jiwa...

Surya yang memerah
Senja di langit dunia
Sunyi hatiku
Terbayang wajah mereka

Yang memelukku
Menjagaku
Memberiku kasih dan sayang
Mencintaiku
Merawatku tanpa lelah
Setulus jiwamu...

Jauh sudah langkah hari
Yang memanggil rindu
Di dalam hatiku padamu
Andai bisa ku mengulang waktu
Hanya tuk mengerti akanmu menyentuhmu...

keranaNya idea ini tercetus
tulisan ini terhasil..
moga bermanfaat

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template