Friday, July 22, 2011

isu MURTAD

ada satu perkara yang wat aku nak update ag blog..
ingatkan dah nak stop...
ni ha...
isu MURTAD pulak skrg ni...
memang diakui dh byk da berlaku kt Malaysia..
x payah r nk tgok tempat len..
tgok r negara kita sendiri..
sebelum ni mmg ad baca artikel pasal isu ni..
kes murtad yg dilaporkan meningkat..
tu belom kira yg x dlapor kn..???
 mcm biasa..aku g carik kt mr.GOOGLE

banyak wOO~ 3, 850, 000
blm masok entry aku ag..
[ayat yg sama la dgn entry sblm nie..adess..~maaf ye..xda ayt len..]

terima kasih ar pada sorang insan yg bagi kesedaran hal ini..
aku fikir group mcm ni xda kf FB..
rupanya ada...

bersyukur sangat2 ada insan yang prihatin...
so aku browse r group ni kt FB..mmg ada..
inilah hasilnya...
ni dye punya group description
nk tengok keadaan group ni...
klik ni..
apa2 pn..aku dh click "Report Group"
korang bila lagi...?
doakan jugak moga mereka ni dberi rahmat...

KeranaNya idea ini tercetus.
moga memberi manfaat

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template