Sunday, July 17, 2011

my handsome history teacher...~

dari tittle dah tau apa aku nak cerita kan..
no3x..bkn pasal ckgu sejarah in real life..
but in movies...
wanna know how this things came up to my mind???

kat petir tu aku cakap aku suka 1 movie
pasal sej ada ckgu handsome..tp lupa
tajuknya
kawan aku pn lupa gak...
finally at anak panah merah 2 aku decide nak cari
(^___^) semangat..


cari punya cari guna 'google'....lama gak aku cari tuh...rasanya sejam kot..
x perasan lak...hehe....macam2 aku taip
"history movie in english la...."
mcm2 lagi...n mcm2 result aku dapat,,,
lastly aku taip "history teacher in movies"
b4 tu aku taip Mr. D coz aku mula ingat name ckgu hensem dlm 2.hihi
lastly i found My Handsome History Teacher, Mr. D in
SCHOOL OF LIFE...
nampak tak word History,,,?
saja je aku tambah love kt ujong nya..
hehe...ni aku ambik dr youtube.
(^___^)
kalo nak tgok trailer sekali dgn dye punye description
tekan ni

sekian perkongsian..~
nasib bek jumpa ..kalo x aku mmg xkn tido..
coz mash memkirkan apa yg blm slesai
kecualilah aku letih bebeno nk mencari...
(^___^)

1 jari-jari menaip komen:

esamuddin said...

ahaha... gooddd .

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template