Saturday, July 9, 2011

9 Julai 2011

aku sure dan pasti ramai yang tahu apa yang akn terjadi pada hari ini.
so, aku malas nak mention. disebabkan keboringan yang teramat...
tiba2 idea nak create post pasal ari ni...

nak kata sokong tak
nak kata setuju tak
nak kata benci tak
nak kata boikot pun tak

sebabnya,

>>> aku memang tak minat sangat nak ambil tahu hal politik. aku tak tau sangat so
malas la nak komen banyak2x...
>>> bukan bidang aku. my co-business is teaching walaupun ramai yg kata agama
dan politik x ley dipisahkan...politik dlu x sama an sekarang...
>>> buat tambah dosa je...kalo aku involve gak pasal ni, 9t bila aku slh ckp up la
saham dosa...belom lagi tambah kalo2 ada orang yg stuju an pndpt aku yg kalo
aku dok mengutuk. Nauzubillah... ~

apa2 pun aku harap apa yang terjadi ari ni akan berjalan dengan DAMAI...hope so...
aku yakin bukan aku saja yang harapkan KEAMANAN...yang len pun sama kn...
so.....SAMA-SAMALAH BERDOA... (^___^)

kalau ada jarum yang patah,
boleh disimpan di dalam peti,
kalau ADA SILAP dan SALAH,
JANGAN DISIMPAN DI DALAM HATI.

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template