Sunday, June 12, 2011

SuKa DuKa CiNTa 1

Assalamualaikum w.b.t.
Kehadapan dirimu yang selalu ku ingati, selalu ku rindui dan kasihi dengan harapan sihat hendaknya. Warkah ini ku layangkan buatmu hanya sekadar untuk menyatakan yang sejujurnya aku masih menyayangi, merindui dan pastinya mencintaimu…
Sebenarnya, diri ini tidak merelakan perpisahan itu tapi aku terpaksa kerana aku takut akan penghujung ceritera cinta kita yang mungkin akan menghampakanku. Atas sebab itulah aku mengambil keputusan untuk mengakhiri kisah cinta kita. Biarlah takdir yang menentukan. Andai sudah jodoh kita, pasti suatu hari kelak kita akan saling memiliki.
Aku tak mengharap dirimu membalas warkah ini kerna aku faham, mungkin pada saat ini dirimu sudah berpunya. Andai benar, aku di sini mendoakan dirimu berbahagia selalu dan usahlah mengenang ku lagi. Usai saja membaca warkah ini, kau bakarlah ia supaya menjadi abu yang bertebangan di bawa angin lalu agar angin itu membawa pergi kenangan kita bersama suatu ketika dahulu.
Yang pernah singgah di hatimu,
Aisha

Surat berwarna biru bercoret ink hitam itu ku biarkan sahaja di atas meja sebelum aku melelapkan mata.

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template