Tuesday, February 28, 2012

Vlogger Ngetop Pilihanku

Baca tajuk pun dah tahu ceq nak habaq pasai pa.
*oops! pasai pa pulak guna loghat utara nih.
macam tok...kamek mok share pasal vlogger yang kamek selalu stalk eh.
*alahai...sarawak la pulak.

ok lah awak (yang sedang membaca)
awak la. sapa lagi.
nak bagitau ni...
saya pun dah lupa bagaimana perkenalan saya dengan Vlogger ni...

tapi,
yang mesti saya stalk dalam seminggu or sebulan is
of course la tunggu dye upload video baru
apa lagi nak cita ni...
err...
tak banyak la nak perkata pasai dia.
bukan kenai sangat pon
ermm...
haaaa..
dye bukan sahaja cute dan bersahaja
tapi video dia ada makna
ada value
that's why aku selalu tertunggu-tunggu 
ternanti-nanti videonya yang terkini

beside him...
i bet you also know
rasanya aku kenal dia sebelum Matluthfi kot..
*macam la kenai sangat =="
tak kesah la sapa dulu sapa kemudian.
asalkan dalam list vlogger ngetop pilihanku
hoho

then,
guess who???
*ada lah yang dok senyum-senyum depan laptop kan bila baca nama AimanAzlan.
English dia best. 
Videonya banyak input Islamik.

sapa lagi yeee....
budak baru nak naik
iaitu...
jeng jeng jeng
budak ni baru belajar.
tiap kali tengok vid diorang ni,
aku mesti terbayang 3 orang mamat dalam list top 3.
gaya macam lebih kurang la time diorang deliver isu yang ingin dikeutarakan.

rasanya mesti hairan bila aku tak layan vlogger perempuan.
mengantuk sudaa..
aku tak layan sebab mostly girls are youtubing private stuff
kebanyakkan wanita di youtube
menyanyi....

nyte all
(draft semalam,published hari ini huhu)

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template