Wednesday, February 22, 2012

untitled

tengok pada tajuk entry...
ia bermaksud *tidak bertajuk*
why?
it's because aku pun tak tahu nak letak tajuk apa

sejak umur melangkah satu tahun
(20 bergerak ke 21)
aku rasa ada beberapa perkara yang berbeza.
(malas nak cerita panjang kat sini.tak berpekdah untuk dibaca.)
nak kongsi beberapa perkara je.

lately,
aku memang tak boleh di bawak ke kedai buku.
tak boleh tengok buku.
mesti nak beli.
inilah tabiat baru yang melanda diri aku sekarang.
jeng3x
sapa2 nak pinjam buku boleh
but make sure kembalikan ye
(^_^)v
*untuk yang berdekatan sahaja.ngee~
yang jauh2 aku juz boleh syorkan buku yang best untuk dibaca
*buat masa sekarang belum ada sebab banyak yang tak abis baca dan mula baca lagi
terok kan? beli je tapi tak baca...huhu

draft
18/2
semacam malas untuk sambung,
tapi nak sambung jugak...
satu lagi tabiat baru...
"Selagi boleh bertahan aku akan bertahan."
simple,
mudah,
ringkas.
maksudnya,
kalau ada problem biasanya ada tempat meluah.
*tu lah bila terbiasa zaman2 cintan cintun bergantung sangat pada boyfie
inilah jadinya.
tak jadi apa pun.haha
bila umur 21 ni lain sket dye punye patern..
marah macam mana pun, boleh gelak, buat lawak bodoh.
hoho..tapi dalam hati masih marah kot
hehe.
tak lame..sehari dua.
just kidding..
depends dengan agenda penyebab..

tu je kot nak kongsi bila umur jejak 21.
suka nombor 21 nampak macam muda.
*perasan tak abes..
hoho

-lama dah tak berkarya-
dah rasa berkarat dah
huhu

ok da..~
take care semua
love awak semua
ngee



0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template