Sunday, October 9, 2011

yang MENYENTUH hati ini

Bf : Kita main satu game nak tak ?
Gf : Game apa ?
Bf : Mcam ni , esok awak tak paya contact saya . Mksudnya tak paya text call or apa apa yng berkaitan lah . Saya pun buat mcam tuu dkat awak okay ? Kita tgok spea menang .
Gf : Okay !

Esoknya , si Gf terpksa lah than rindu dkat Bf . Mengenangkan yng ni satu permintaan , si Gf cuba kuatkan hati .

Keesokkan harinya , si Gf call si Bf . Tapi tak dijwab . So si Gf pegi dkat ruma Bf dia . Di luar ruma ,rmai orng . Dia mula rasa pelik then trus msok ke ruma . Sekujur tubuh terbaring kaku di tnga rumah . Dan tubuh tuu adalah jasad si Bf yng dah meninggal . Mak si Bf pun bagi surat dkat GF .
Surat yng bertulis :

Sayang , smlam awak dpat hdup sehari tnpa saya . Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dpat hdup bhagia tnpa saya .

Mesti wondering kenapa guna BF GF kn..? *ini bukan saya punya la...copy paste...



Terharukan...lagi terharu kalau BF GF tu tukar jadi hubby and honey/ abang ayang.


Jangan salah faham pulak...untuk Suami Isteri lah... sama2 kita renungkan...


Kalau hilang BF/ GF sama kah kesedihannya hilang SUAMI/ ISTERI?


Kehilangan itu memang ketara bezanya. Saya yakin semua pasti faham kan KEHILANGAN.


Kadang-kadang kita perlu merasa KEHILANGAN untuk mengetahui makna MENGHARGAI.


HARGAILAH insan di sekeliling anda meskipun dia HADIR walau SEDETIK dalam hidup anda.


Kerana SEDETIK itu takkan anda LUPA walaupun sedetik itu PAHIT.

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template