Tuesday, October 11, 2011

Khas Buat Bakal Hubby

buat bakal suami yang tak diketahui,
moga sihat selalu...



ada dua ungkapan yang saya nak kongsikan untuk awak.
TERIMA KASIH dan MAAFKAN SAYA.
now, you must be wondering why...
i just want you to know the fact that:
TERIMA KASIH sebab sudi terima saya sebagai suri hidup awak.
MAAFKAN SAYA andai saya tidak mampu menjadi seperti yang awak mahu dan idam.


saya harap dalam perkahwinan kita nanti akan selalu ada dua ungkapan ini...
terima kasih untuk penghargaan, maafkan saya untuk kesalahan.
tak kiralah awak ungkapkan dalam Bahasa Inggeris ke, Bahasa Sarawak, Bahasa Arab, 
bahasa apa pun asalkan maksudnya sama dengan dua ungkapan itu. 


rasanya awak boleh fikir sendiri rasionalnya awak,
last but not least,
jaga diri, jaga iman... andai jodoh itu milik kita, akan bertemu jua.

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template