Tuesday, October 25, 2011

P E N D A M



Aku yang mengejar bayang


Cinta kian terbiar

Terpendam kata tak terungkap selamanya



Pedihnya hanya aku yang merasa

Mahu memilikinya

Aku hanya hamba cinta



Bisik hatiku lepaskan dirinya

Sungguh aku tak bisa

Biarlah ku sendiri

Tanpa kasih di hati





Aku tak mampu pertahankan lagi

Cinta yang menyakiti

Biarlah aku pergi

Tiada hampa di hati



Pedihnya hanya aku yang merasa

Mahu memilikinya

Aku hanya hamba cinta



Bisik hatiku lepaskan dirinya

Sungguh aku tak bisa

Biarlah ku sendiri

Tanpa kasih di hati



Aku tak mampu pertahankan lagi

Cinta yang menyakiti

Biarlah aku pergi

Tiada hampa di hati



Aku yang mengejar bayang cinta

sumber

ps: S O N G that relate to my F E E L I N G right NOW

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template