Friday, October 21, 2011

1 year 6 months 6 days

twit3x...
eh3x..bukan..
blog la.

unexpected! its been a long time i've been a blogger. lalala~
well...lama kan? yup. relationship aku pun penah jugak la sampai lama nie...
cuma tak bertahan lama ja. dia memang SETIA cuma tak mampu BERTAHAN.

cop3x. sebelum lari dari topik ada baeknya aku straight to da point k.

actually aku nak mtk maaf la kalo sepanjang berblog nie ada yang tersinggung etc
ampun sangat2 ye..halal dunia akhirat...aku berblog nie utk suka2 ja...
most of the time blog nie peneman kala suka duka lara nestapa...chewahh...ntah pa pe
kadang2 terdetik juga utk berdakwah guna blog...tp aku nie jenis kalo aku sndiri mash belok2,
susahla nak berdakwah guna blog...so,,,better aku upgrade aku sndiri sblm upgrade org len.
tp aku suka bg peringatan kt org supaya aku pun xlupa ap yg aku peringatkan. insyaAllah.

perasan tak followers aku bertambah. even bertambah ciput je aku tetap hargai.
sebab i don't need FOLLOWERS. i need READERS. that's better for me.
buat pa banyak2 followers tapi xpernah baca pn entry yg jari aku penat2 taip. cian dye tau...
lagipun aku tak kejar stats...bkn aku berblog utk buat duit..
aku berblog utk hepikan diriku saat terluka, rawat diri saat ditinggalkan...
sadis kan bunyinya? xla smua cerita sdeyh ja ada...donwori.

k lah. mcm dah panjang ja aku taip. taip pnjg2 9t bosan pulak org baca. lain la kalo aku share cerita dlm post nie. hve a nice day all! =D

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template