Monday, October 31, 2011

bila EXAM menghampiri...

dup dap dup dap dup dap [eh2 salah2...]
pejam celik pejam celik pejam celik...
beberapa jam sja lagi nak masok bulan 11...
itu bermakna...tak lama lagi aku nak exam. yes!
*yes for  Ya! Engkau struggle!

aku dah sedar aku MESTI BELAJAR tapi...
aku belum INSAF dan MELAKSANAKANNYA
as first step nak naekkan semangat sendiri...
aku tulis kata2 semangat..cheewaaaahhh..konon2 nya ambek feel nk study la...

tadaaa...inilah hasilnya... tulisan tuan punya blog yg x seberapa..

1st pesanan buat diri sndiri
STUDY SMART

bila dah siap tulis baru sedar yg kata2 smangt BI yg lebih..
= =''
inilah cara saya utk naikkan semangt sndiri...kalau diri sndiri tak bsmangat org len nashat mcm mna pun takkan mnjadi apa2 sbb sy percaya yg everythng nk dbuat ats usaha sendiri bukan orang lain. they can give you words but you must do the action!

buat SAHABAT2 IPG yg sy kenali ... bittaufiq wannajah (all d best a.k.a semoga berjaya) semuanya!
buat sahabat selamanya saya... bittaufiq wannajah juga... *jaga diri jaga iman...jaga kesihatan.

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template