Friday, October 7, 2011

i love sarawak 2

lamak dah sik update benda tok.
[lama sudah tak update benda ni]

maksud kamek update tajok tok.
[maksud saya update tajuk ni]

lapa indah perut tok eh
[lapar pulak perut ni]

sebenanya nak, kamek sik tauk mok padah apa tok
[sebenarnya kan, saya tak tahu nak kata apa ni]

tapi kamek mok kongsi la sigek cerita
[tapi saya nak kongsi satu cerita]

petang marek kamek kelua ngan kawan2 kamek
[petang semalam saya keluar dengan kawan2 saya]

kamek rasa epi gilak2
[saya rasa happy sangat2]

kamek pun sik tauk kenak
[saya pun tak tahu kenapa]

kali tegal lamak dah sik kelua sama
[mungkin sebab lama dah tak keluar sama]

sengan tok jak lah post kamek
[setakat ini sajalah post saya]

kamek beraie (be-ra-yi) kat sorang biak tapi mek sik mok madahnya
[saya rindu kat seorang budak tapi saya tak nak bagitau dia]

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template