Thursday, January 26, 2012

Yakin Cintamu Ku Dapat?


saat dirimu hakimi hatiku
namun ku coba selalu mengalah
ku lakukan demi cinta
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
* aku menunggu dan terus berharap
dan aku bertahan hingga datang gelap
hingga suatu saat tubuhmu ku dekap
yakin cintamu ku dapat
reff:
meski kau selalu menyakiti aku
ku coba bertahan walau sakit hati ini ku paksakan
dan aku percaya suatu saat nanti
kau akan mengerti bahwa cintaku ini takkan mati
repeat *
repeat reff
meski kau selalu menyakiti aku
ku coba bertahan walau sakit hati ini ku paksakan
bahwa cintaku ini takkan mati


Source:http://liriklaguindonesia.net/kangen-band-yakin-cintamu-ku-dapat.htm#ixzz1kXhmrWuX


Alkisah tersebut lah kisah...
ada seorang insan menyatakan lagu ini ada kena mengena dengan kisah silam aku.
Hemoh3x.. <--pinjam tagline sat...
ermm...
1st and for most...
thanks sebab perkenalkan lagu ni pada saya
2nd...
saya dah dengar dan hayati liriknya
chewaahh...macam la nk buat kajian
=.="
3rd...
honestly,,,lagu ni agak memberi kesan.
tacink je tapi tak nangis sakan.haha
4th,
dia tak selalu sakitkan saya, tapi saya yg selalu sakitkn diri sndiri 
sbb 
saya masih tak dapat lupakan dia
walau berapa banyk dh semut jadi mangsa.haha
5th,
err...
to conclude.
saya tak yakin cinta nya akan saya dapat 
sebab
1. dia dah cukup bahagia, buat apa saya nak ganggu kebahagiaan dia?
2. saya tak nak bahagia atas duka orang lain.
3. hanya Dia yang tahu apa yang terbaik untuk saya.
4. mungkin memang bukan dia jodoh saya.
5. saya rasa sudah tiba masanya untuk saya berharap yang saya perlu berhenti berharap.

sekian sahaja saya merapu

"sedang mempraktikkan ilmu"
-merapu dikatakan boleh membantu melupakan seseorang-
bukan saya kata, saya taip sahaja
(^_~)v


0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template