Friday, January 27, 2012

Hanya Allah yang tahu...

hanya Allah yang tahu
betapa aku menyayangimu
hanya Allah yang tahu
betapa hati ini merinduimu
hanya Allah yang tahu
betapa rapuh hati dikecewakanmu
hanya Allah yang tahu
betapa sukarnya bangun untuk melupakanmu

hanya Allah yang tahu
hanya Allah yang tahu
hanya Allah yang tahu
hanya Allah yang tahu

hanya Allah yang tahu
dari mana idea ini datang mengetuk mindaku
hanya Allah yang tahu
mengapa jari ini terus menaip laju
hanya Allah yang tahu
segala isi hatiku bila dibiar kosong olehmu
hanya Allah yang tahu
siapa sebenarnya diriku

hanya Allah yang tahu
apa terbaik untukku
oleh sebab itu
aku akan berhenti merayumu
aku akan berhenti mengingatimu
aku akan berhenti mengintaimu
aku akan berhenti mencintaimu
mungkin jika ia perlu
aku akan melupakanmu seolah-olah tak pernah mengenalimu
aku akan melupakanmu seolah-olah tiada apa yang berlaku
aku akan melupakanmu seolah-olah rasa cinta tak pernah ada untukmu
aku akan melupakanmu meskipun aku tahu ia sukar bagiku
namun aku yakin
hanya Allah yang tahu
hikmah di sebalik apa yang telah berlaku
antara
kau dan aku
maafkanku
kerana
ucapan
terima kasih
takkan pernah habis untukmu

-TERIMA KASIH-

[di saat sakit, betapa bodohnya ku rasakan kerana masih mengingatimu.]

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template