Thursday, January 19, 2012

my beloved...

mr. cinderella ku yg hnsem...

ceria~

i'll b always love them both

seronoknyerr

suka gambar ni...

ada flash pulak ==

flash lg..

xjelas sgt

my upin ipin...sayang adekku...

awak,
memang saya sedih sejak awak berlalu pergi
namun,
saya akan merana jika mereka tiada
jika diberi pilihan,
saya akan pilih mereka daripada memilih awak.
terima kasih sebab pernah singgah 
dan
 ketuk pintu hati yang dah lama tertutup ni
tapi
awak dah buat ia tertutup balik
awak buat saya betul-betul susah nak percayakan sesiapa
terima kasih banyak2 awak
awak tetap sahabat saya cuma bukan untuk selamanya
kerana
lebih baik awak sahabat sementara 
daripada hadir di sisi selamanya
cuma untuk menyakiti hati ini

-terima kasih-


0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template