Tuesday, January 17, 2012

bicara tanpa kata

ku tidak meminta seseorang yang sempurna,
namun aku meminta seseorang yang tidak sempurna,
sehingga aku dapat membuatnya menjadi sempurna di mata-Mu.
Seorang yang memerlukan dukunganku sebagai peneguhnya.
Seorang yang memerlukan doaku untuk kehidupannya.

Seorang yang memerlukan senyumku untuk mengatasi kesedihannya.
Seorang yang memerlukan diriku untuk membuat hidupnya menjadi sempurna..
InsyaAllah aku akan mencintainya dengan cara yang sempurna walaupun aku bukan insan yang sempurna...


-dukungan yang telah kau lepas...
-senyuman yang telah kau ragut...
-doa yang telah kau abaikan...
-diriku yang telah kau tinggalkan...
-dirimu mensia-siakan aku...

namun, ada dua kata inginku ungkap...
~TERIMA KASIH~

-sakitnya dilukai buat aku tak sanggup melukakan sesiapa dan melihat insan lain terluka
-sedihnya aku ditinggalkan buat aku sedar yang aku tidak keseorangan kerana aku masih punya keluarga dan teman serta yang penting Tuhan yang tak pernah mengabaikan aku
-janji dan harapan serta kata semangat yang kau beri namun kau hancurkan buat aku tak rela mengikat janji pada sesiapa kerana takut aku akan sepertimu jua, tapi sampai bila aku akan terus hidup dengan kenangan yang memeritkan
-tatkala ku ingin melelapkan mata, nama mu menjelma walau terlalu ingin aku melupa
-namun, di hati tetap berdoa agar kau selalu bahagia bersamanya

~bicara tanpa kata hanya frasa~


0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template