Thursday, August 18, 2011

simple CHEESE CAKE

tadaaa,,,,
aku baru ja lepas wat cheese cake,,
nak tgok x?
(^____^)
ianya mngambil masa slama
sejam lebih la nk wat..hihi
aku lambat sbb lyn msg sambil wat kek tu..
(^___~)
ni 1st time aku wat sorang2...
slalunya dtemani oleh my beloved sis-in-law

ini rupa keju + susu pekat...slps d whisk ye... 

lapisan pertama...kiranya base utk kek ni la..
(^_____^)

lapisan demi lapisan...
kali ni aku modified ckit..
letak bskut tiger perisa coklat sbb xtmakn kt umah.
hihi

ini lah hasilnya....
nk tau napa ada 143?
143 untuk my beloved aunt la..
esok bday dye...

walaupun my aunt da tau yg aku nk wat cheese cake...
tp dye xtau pn ini hasilnya..
tiba2 dpt idea wat cmni bila tgok cheese byk ag lebih td

Selamat Mencuba Ya...
Sooo SIMPLE
bila kita wat utk org tsyg...everything will be perfect..
if...wat dgn ht yg tulus dn ikhlas

KeranaNya idea ini tercetus
Tulisan ini terhasil
moga bermanfaat
(^______^)
Salam Ramadhan
Moga Bermanfaat

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template