Monday, August 29, 2011

perjalanan pulang kampong..~

actually...aku nk post nie sesampai saja di rumah..
tapi apa kn daya...dh xberdaya nk online lg..
extremely exhausted...
alkisah...
on 28 August 2011
hr yg ditunggu2 tiba
BALEK KAMPONG 
^ 0 ^
excited!
yeke?
bkn sbb nk raya
but nk jumpa family ler..
tp kn..
b4 balek 2 mmg mcm2 tmpt aku pegi
xjugak balek2...hihi
smpai kepenatan...
jln2 teman nenek shopping raya
almaklomla dh nk raya..
hmm..
actually mmg xda feel mao raya dh..
^^"
one thing yg pelik bout me bila p shopping..
len aku nk beli len aku p tngok
=____="
yg paling2 best!
aku suka tngok org.hihi
mcm2 perangai org aku jumpa..
mybe...
diorang pn pndang aku mcm 2 jugak kot
tgh org len sebok pilih2 bju..
aku dok layan vid latest matluthfi
sengeh2 pulak tu..adoyaii..
tp aku xkesah.hihi
pastu makcik ajk aku tmn dia p ATM Machine..
maka bermula la kerja snap2..
suddenly get bored..
aku p la ambk gambo org2 
yg tgh syok bbaris ambk duit
yg syok berbaris d kaunter

nk gi mane lak 2..?

punya la lama aku tunggu...~

akhirnya...ini milikku

byknya SALE...~

ni yg leceh nie..lmbt nye cashier kira...~
[cashier lbt ke...brg byk sgt?hihi]
pastu..
aku n makcik pn pergi meninggalkan shopping complex
menuju kedai kek...~
nk beli kek utk celebrate bday ramai2
yg lahir bln 8 la..
aku?dh lepas..bln 2 aritu..
byk pilihan la kek nye..

semua nmpak sedap...

ni ssuai utk budak2 la..~
inilah pilihan kami.
^___^

lepas 2...bermula la perjalnn balek ke kpg...

byknye kereta...~

ni air Teh C Special yg aku order ms bbuka puasa
di Serian...
wpun wrnanya pelek..i minum je..
haus la katakn..huhu

dh smpai pun...
rumh nenk xjaoh dr pintu gerbang nie ha..
^____^

ni la rupa rumh nenek dr arah dpn...~

gmbar cake sblm dipotong...~

sekian saja perkongsian...
aku smpai umah sendiri dkt nk pukul 1 pg..
umah xjaoh mna pn...
tp leka berborak an kazen xsdar dunia
huhu..
sgt3x hepi
alhamdulillah...



0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template