Sunday, August 21, 2011

apa saya buat sepanjang minggu lalu?

rasa macam lama x update blog dgn cerita yg pjg lebar...
yeke? entahla....lame ke..xperasanlah...
ermm...nk cter ape ek..
psl projek kitorang sem ni lah...untuk subjek PIM3104
[Aqidah Sek. Rend...]
kitorang 1 kelas g Kpg Segubang di Bau,,,
b4 pergi tuh mmg pnat la buat psiapn itu ini...
that's why la i buzy... [yela 2...bz wat kja last mnute kot..xdela.acah je]
aku punya tugas punyela simple..huhu..
AJK Petugas Khas...[special sgt tuh...hihi]
nak tau ap peranan aku?
tadaa....mmbntu AJK lain yg perlukan perkhidmatan...kuang3x
ehem3x...tp bkn itu shj ye..aku uruskn bhagian pndftrn... (^___^)
nk tau x nama projek 2?
bkn nk menunjuk naa...gbr aku pn xda kt situ.hihi..
juz nk singkatkn entry nie.link tu utk bntu explain ap sbnrnya program kitorang..
penat mmg penat r...tp puas ati...rsa nk pegi lg...huhu...
rndu dgn anak2 kt sana..
time 2 aku ada 5org anak...kejap je dpt ank kt sana.hehe
2 laki....3 perempuan..comey2 belaka...
1. Saiful [11 thn] - Ketua kump...baek budakny... =) 
2. Taufiqun [11 thn] - bijak orangnya...alhamdulillah... =)
3. Haslinda [11 thn] - pemalu tp cerdik... =)
4. Friscia Erryka [6 thn] - pendiam orgnya...but at last aku bjaya buat dia bcakap dn snyum.. alhmdulillah
5. Nur Sazwani [3 thn] - pserta paling......comey...syg dia sgt2x =)
lupe lak nk habaq...program 2 diadakn pd 14 Ogos yg lalu..dh nk smnggu baru aku nk cerita kn...huhu
perjalann dr Kuch ke Bau ambik masa dlm sejam da smpai...
alhamdulillah...program bjln dgn jayanya...
antara gbr2 yg sempat d ambil...

inilah dia Friscia....susah nk wat dye snyum...
cakap lg la..~huhu..cobaan...
tp dye leh la ikot aku baca ckit2..
aku ajr dye sbut nama 25 Rasul ari 2..
(^___^)

tadaa...transform...
bila dia sudah mula ramah.hihi
aku suroh pose mcm ni pn nk jugak..

ni Syasya...nama sbnr Sazwani...
(^____^)
comey glerrr....

kt ujong kpg nie ada sungai...
ni jmbtn senget..
nmpk mcm nk runtoh tp mash kukoh..
sbb...
classmate aku  yg lelaki size XL 4 org p jln tgh 2
still xde pape..
aku??
aku xley..GAYAT wo...huhu

next nak crita ap lg..~ermmm....
balek dr 2..
esok ny ad kls seawal 730.
mmg cobaan...paling xley blah nya..
dh smpai kls...bos kitorang call gtaw kls kt masjd.
kuang3x..
sbr je la ae 2.hihi
then bz dgn asgmnt...presentation...
alhamdulillah..
berakhir jugak minggu bz..
x bmkna mnggu nie aku x bz..hihi

ok la..
takat ni je dulu...
nk p mkn cheese cake..hihi [tetibe...lapr]

inilah kisah hidupku...
blog nie ley dikata diari..
kalo aku dh tiada di dunia ni..
barulh xde entry..

alhamdulillah..krn kini Allah bg ketenangn pd diri
bersyukur selalu..
(^___^)

moga bermanfaat
Salam Ramadhan

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template