Friday, April 27, 2012

saya&awak, B A H A G I A

B A H A G I A
Tak bererti kau perlu bersama dengan dia yang kau sayangi
...
B A H A G I A
Cukup sekadar engkau tahu dia bahagia bersama insan disayangi walaupun bukan bersama dirimu
...

AWAK NAMPAK SAYA
keluar dengan dia tapi tak bermakna
SAYA BERCINTA DENGAN DIA

AWAK NAMPAK SAYA
mesej dengan dia tapi tak bermakna
DIA BERTAKHTA DI HATI SAYA

AWAK NAMPAK SAYA
like status dia tapi tak bermakna
HANYA DIA YANG SAYA ADA

AWAK NAMPAK SAYA
selalu tengok dia tapi tak bermakna
DIA JUGA PUNYA RASA YANG SAMA

setiap orang punya definisi berbeza tentang b-a-h-a-g-i-a
itulah definisi b-a-h-a-g-i-a saya

A W A K
saya nak awak tahu
~ yang awak nampak tu tak semestinya betul ~
~ yang betul pulak tak semestinya awak perlu nampak ~
bunyi macam pelik,
tapi itulah hakikat
contoh
ANGIN
awak dapat rasa kehadirannya kan,,,
 tapi awak tak nampak angin tu.
bila awak tengok pokok bergoyang pulak
tak semestinya kerana 
ANGIN
yang bertiup kan...
 

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template