Monday, April 2, 2012

meniti ujian hidup

Salam semua...
Rindu kalian...

Diam tak diam, macam lama dah tak update story mori kat sini kan...
Macam adik aku selalu tanya. untuk apa buat blog ni?
dia buat muka gedik,
"wat happen to me today is...bla bla bla..."
Lucu bila teringat kat dia.hehe. 
walau banyak mana pun orang kritik pasal berblog ni tak best,
aku tetap nak ada blog and nak teruskan...
nak share apa saja...nak bagi orang baca bagi yang suka...
tak suka tak apa. =D

Dipendekkan cerita, 
sekarang ni kan...musim submit assignment untuk aku...
TENSE? tipu lah kalau tak tense...huhu
sampai2 aku emo, ilang sabar tapi pahtu aku lak yang nangis..
ape de hal kan...hmm...cobaann....~
apa2 pun dah boleh cool and kurang ckit kot stress nye...
*kalo tak, takkan lah buleh update blog..~
konon2 nya lah...

tadi tengok update blog yang aku folllow,,
ada cerita pasal,
lepas baca ni memang terasa abes ah...
aku ni nak kata tak penyabar, bolehla...
cuma, aku suka himpitkan pale yang kecik ni dengan infinity poblem.
cian pale aku.huhu.cian3x..
lepas baca artikel tu, aku akan cube tak nak fikirkan sangat poblem yang ada.
insyaAllah.
bak kata Guru Besar SK Laksamana Kuching,
"Saya tak anggap itu sebagai masalah, itu cabaran."
aku akan cuba amalkan apa yang aku baca.
sekian saja deh perkongsian kali ini.
nak sambung buat koje...moga bermanfaat hendaknye.

Sayang semua,,,
Kasih kalian...

*minggu ni minggu special buat aku sebab dapat baucer buku...
aku tak kesah sangat kalau tak dapat baucer buku tu dulu 
sebab budak IPG memang dah diperuntukkan elaun buku sebanyak RM800.
bila dah dapat kan,,,Alhamdulillah...even actually, banyak dah aku spend beli buku ja tahun ni.
tak rasa rugi...rasa nak beli nak beli dan nak beli lagi ada...
ilmu kan.. takkan luak pun...
tapi beli beli jugak,,,jangan lupa baca dan rujuk.
(^_^)v




0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template