Wednesday, April 11, 2012

BB1M

Jeng3x...
Arini saya shopping beli buku guna baucer...
percaya atau tidak...within an hour, i managed to spend all the voucher.
at only one bookstore. can't believe it? believe it. lol~

dari RM200 tu saya beli 6 buah buku dengan tambahan RM1.hee..
tajuk buku yang saya beli adalah seperti berikut:

1. Ensiklopedia Solat
2. 400 kesalah ketika solat (lebih kurang cenggitu lah bunyinya)
3. Perkahwinan dan perceraian undang2 Islam (cenggitu kot tajuknya)
4. Kamus Arab
5. Politik Khulafa' arRasyidin
6. Hubungan etnik

tapi kan...arini memang terlebih expenses...huhu...takleh bawak pi kedai buku selalu sangat.
abeh ar duet kalo selalu sangat...ni pulak buku yang dibeli kat kedai lain tanpa guna baucer buku.

7. 20 kesalahan dalam mendidik anak (mungkin la tajuknya macam ni)
8. Fatwa Adab
9. .... *macam mana lah boleh lupa... =="

tak lame kan saya belanja RM200...maafla bakal suami nanti dapat isteri gila buku cenggini.huhu

bagi saya,
BELI BUKU DAPAT ILMU
sebab tu saya tak takut beli buku banyak.

terima kasih kerana membaca.
(^_^)


0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template