Friday, January 14, 2011

Thursday, December 9, 2010 at 7:54pm

Merindukanmu
Assalamualaikum...

Macam biasa...saya harap awak sihat hendaknya...saya nak bagitau...hari ni saya kenal dengan seseorang...tu pun secara tak sengaja...semalam dia called...number dia memang sama dengan number cousin saya...dia fikir saya budak sabah...saya pun hairan sebab selama ni saya message ok je...takde masalah...

Hari ni dia mintak nak jadi lebih dari kawan...saya kata tak boleh sebab hati saya dalm recovery process...memang payah saya nak lupakan awak...memang payah saya nak terima orang lain lepas awak...tapi awak langsung tak jenguk saya kat rumah...saya rindu awak...tapi apa lah daya saya...ini saja yang saya mampu buat...taip surat...walaupun awak tak dapat baca...asalkan saya dapat luahkan apa yang terbuku di hati saya...masa saya tengah taip ni pun dia tengah message saya tau...tapi saya tetap nak dia jadi kawan...berkawan biar 1000...saya tak kesahlah dia hensem ke tak...asal hati baik...andai jodoh ada...mungkin saya akan jadi pendamping dia...tapi buat masa ni memang saya tak nak fikir dulu...saya nak rehat dari sebarang hubungan percintaan,,,saya nak berehat...selesaikan dulu pengajian yang berbaki 4tahun lagi...saya harap awak sihat selalu...walaupun kita jauh...saya tetap doakan yang terbaik untuk awak...

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template