Friday, January 14, 2011

Saturday, December 4, 2010 at 11:05pm

Andai Dapat Ku Undurkan Masa
Assalamualaikum wbt...

Malam ni saya rasa nak tulis sesuatu untuk awak. Saya cinta, sayang dan rindu sangat kat awak. Saya harap awak sihat di samping keluarga tersayang. Saya nak awak tahu saya di sini sihat selalu. Walaupun awak tak tanya, saya tetap akan bagitau...

Andai dapat saya undurkan masa...tiap kali saya dengar lagu ni, mesti saya teringat kat awak...andai dapat saya undur masa, takkan saya ucap kata perpisahan, takkan saya taip dan hantar ke number awak...tapi nasi dah jadi bubur tapi tetap sedap dimakan dengan pusuk...hehe..

Takpelah awak...saya akan tetap tunggu awak dan doakan jodoh itu tetap milik kita,amin. Kalau pun bukan, saya tetap doakan awak bahagia selalu di samping si dia nanti...

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template