Saturday, March 3, 2012

sakit kepala ke tu?try ni

Hai Hanisah,
Assalamualaikum,
Apa khabar Hanisah berserta keluarga?
Saya doakan semuanya sihat dan dalam rahmat Allah sentiasa.
Biasanya saya bagi petua atau info mengenai penyakit kepada Hanisah.
Tapi kali ini saya nak bagi satu doa.
Doa untuk sakit kepala. Sila lihat di bawah:

doa sakit kepala :
mulakan dengan al Fatihah dan salawat 3x…

al waqiah [19]
yang bermaksud:
Mereka tidak merasa pening kepala dan tidak pula mabuk dengan sebab menikmatinya.
-bacakan di air sejuk, sapu di kepala….
Oleh kerana disini tak boleh ditulis ayat bahasa Arab,
maka tak dapatlah saya menulisnya,
tapi boleh di cari di dalam al Quran surah al waqiah, ayat 19.
atau kalau Hanisahmahu, saya boleh poskan di wall (FB) Hanisah
tulisan dalam bahasa arabnya.
Diberitahu oleh orang yg menerima doa ini, bahawa ia pening kepala dalam bulan ramadhan, lalu tertidur.. Dalam tidur itu ia bermimpi seseorang membaca kan ayat diatas keair, dan menyapunya di kepalanya.
Bila dia bangun sakitnya dah hilang.
Kalau di fikirkan, memang ayat quran ni banyak khasiatnya.
ok Hanisah,
Saya rasa sampai di sini saja kali ini.
Kalau di izinkan Tuhan, kita jumpa lagi...
dengan artikel yg lain pula.
Demi kesihatan Anda:
Abu Syafie
Klang


0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template