Monday, March 14, 2011

malam pertama. . .

jeng3x . . .mesti fikir malam pertama tuh. . . .
BUKAN la. . .ni alkisah malam pertama di rumah sewa. . .
semalam xdpat nk update blog nie . . .abg aku guna 'baby' kesayanganku . . .
yg sebenarnya milik dia dulu...hehe..aku yg pakai (sementara tggu nk beli yg baru???)
entah pa pe la ayat . . .kalo lah aku update semalam...byk la celoteh. . .skrg mood sedih...xda feel pulak da nk celoteh bnyk...yg pasti kepenatan. . .huhu...

mlm ni perkara yg wat aku sedh . ..ada . . . ;
1. xjadi balek kpg . . .(abg aku tetiba ja rasa xsdp ati nk drve,xpe. . .ley dmaafkan)
2. gado2 ngn si dia. . .(ntahla...makin ari makin terasa xserasi pulop..???)
3. ad org yg aku msg xrep msg. . . (hmm..habis kdt kot..xpela...mash hdup lg aku wpun dia xrep)

ni lah yg terjadi bila aku terlalu penat...mesti cpat sensi...bila sensi jd emo. . .hmmm.....
bla jd mcm nie kan...hmmm....aku rasa nk nangis...mungkin ramai yg fkir aku nie cengeng...
xpe.aku xkesah pon...nie memang aku...perkara paling mudah nk buat...menangis...menahan nangis paling payah....hmmmmmmmmmmmmmm..........
byk keluhan post mlm nie....hmmm........
hmmmmmmmm............astarghfirullahalazim....
hm...xpalah...bnda da jadi kn...
manala tau ada hkmah dsebaliknya...
p/s: inilah dikatakan....kita hanya merancang...Allah yang menentukan...
rancangannya nak balek mlm nie...tp...xjd...

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template