Sunday, May 29, 2011

SaLJu SaKiNaH



Setelah sekian lama novel itu bersamaku,
Baru hari iini aku mengkhatamkan pembacaannya,
Tak pernah aku berusaha menghabiskan pembacaan novel sebegitu lama,
Bukan sebab kekangan masa malah pembacaan novel ini terasa sedikit 'heavy' untuk dihadam jika dibandingkan dengan novel2 yang lain.
Permulaan yang begitu 'slow' membuatkan aku merangkak2 membaca...kerana kurang 'scene' yg membuatkan aku tertanya2 dan meneruskan pembacaan.
Namun, dari awal lagi aku sudah mula menjangkakan Sumayyah (Mai) akan bersama Naufal di akhir cerita. (^__^)
Cinta memang indah tapi indahnya akan lebih terasa kalau bercinta di jalan Allah.
Memandangkan aku seorang yang selalu putus cinta...memang beri kesan la pada aku untuk membiarkan saja cinta hadir tanpa dipaksa... Lagipun, aku kan masih study...bek belaja dulu... (^__^) Bila dah single ni, dugaan lain pulang datang. Apa2 pn anggap ja ujian. Novel nie memang best..

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template