Friday, April 15, 2011

BIG day is FUN!

Ola~ i'm back...lamak dah x update . . . bukan apa...aku g BIG (Bina Insan Guru) kt Kem Alapong, Lundu... selama 4 hari 3 malam....syok giler. . . mula2 nang xmok g . . .tp tpksa.. WAJIB gk ya . . . last2 aku decide anggap jk la ya pakej honeymoon dengan aktiviti lasak...hahaha lucu3x.. semangat bukan main gk aku sebelum pegi ya. . . pg isnin ku bngun awal...hahaha...(xlena tdo sbnarnya..hihi) 11apr 2011 kol7.30pg - bertolak . . .best . . . kol9.42pg - sampey....syokkkkk.....tp....knk ggt nyamok...bnyk... ptg ya ada WATER confident... - hampir2 lemas...huhu..FOBIA mlm ya LDK best.... 12apr 2011 LDK sekejap then g ke LAUT doe.... takut nang takut la...berakit beb...aku dhla xpndey berenang...dh ya berakit ndah.. isk3x...nasib partner ok ...huhu...alhamdulillah aku berjaya mengharungi nya...soooo hepi coz pngalamn baru deh.... 13apr 2011 KEMBARA....best juak....masak memasak dalam hutan...k BULOH... last molah ya time drjh 6 deh....yala excted...aku tlg engkah aym jk pn ke dlm buloh..haha... yg jga api teammates lelaki...hihi.... malam ada persembahan kumpulan...group aku menari zapin...lucu sgt2 coz aku xhafal step tp embak tetak jk..ahhaha....n da karaoke...wpun penin time ya...tp layan~ jak...haha mlm ya basoh smua kitchen utensil...aher tdo...kol3 pagi...hang palak . . . 14apr 2011 excited gler nk balit....hahaha tp dlm hati...xda sapa yg tauk..hek3x... no komen~ kol3.30ptg dh sampey maktb...yippy.... alhamdulillah.... ritok tek ada exam...ahaha...nasib la pat jwb...mintak2x markah gempak la...amin3x... dah abes dh cta...hehehehe (^_^)v

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template