Wednesday, May 12, 2010

~MAY~

MAY
dalam bulan ini,,,sering kita mendengar ucapan Selamat Hari Ibu,,,
hari ini,,,Selamat Hari Jururawat,,,xlame ag Hari Guru,,,,
MAY
bagiku seorang yang baik,,,hm,,,stakat ini la,,,who knows for the next few years,,,
but,,,ak xnakla bersangka buruk,,,
MAY
16mei,,,Hari Guru,,,sering membuatku teringat kepada seorang insan yang amt ku sayangi,,,
pernah mnjadi insan yg paling ak cintai spnjg hayatku,,,hingga kini,,,
aku merinduinya,,,
bila tiba Hari Guru...
aku terasa,,,dia berada dekat denganku,,
wpun hakikatnya,,,dia sudah jauh menggalkanku,,
untuk selamanya d dunia,,,
utk dpertemukan semula di akhirat kelak,,,
Amin,,,
insan itulah yg mengajar aku erti penghargaan,,,
stlh pmergiannya,,,ak lebh menghargai keluarga,,,
kerana dia,,,aku belajar bersungguh-sungguh,,,
untuk mencapai cita-cita,,,
kerana dia jualah,,,aku sedar,,,
betapa beruntungnya aku,,,
Selamat Hari Guru buat insan yg amat ku syg kini & selamanya,,,
walaupn kau jauh di mata,,,
namun tetap di hati,,,
-------------------------------------------------------------------------------------------------

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template