Monday, June 18, 2012

tangisan ditahan

hari sabtu kau ketawa riang...
meski hati kau walang meninggalkan yang tersayang
jauh dari pandang...


hari ahad kau tersenyum manis
meski hati kau menangis  merindukan mereka di sana...
jauh dari mata...


pagi tadi, senyuman masih kau lakar...
meski hatimu terlalu merindui mereka...


sekarang...
satu mesej menyampaikan kesedihan...
aku masih ingin menahan tangisan...
kerana aku tak nak tangisanku kelihatan...
biarkan ku tanggung sendirian...


mengapa...
mengapa alasan yang kau beri atas setiap kenyataan ku keluarkan...
mengapa dia juga kau  persalahkan sedangakan segalanya telah dia tunaikan...
mengapa dia yang kau sasarkan setelah semuanya dia kobarkan untuk kamu...


aku penat...
jangan buat aku tersepit...
jangan buat aku terhimpit..

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template