Friday, July 2, 2010

(~_~)

sdeyh nyer ari nie,,,aku xtau nape aku rasa pilu sgt..mybe sebab aku "dijajah" kot,,,
hm...ada saje yg xkena pd si dia tiap kali kami bermessage...kesian dia jd mangsa,,,
ntahla,,,aku semakin cpt terasa,,,cpt melenting,,,sgalanya cepat,,,
huhu...xla smua cpt,,haha
result exam sem lpas pn tak klua lagi,,tu yang wat tempered...
sabar je la,,,,
smlm dgr ceramah kt IKIM,,
marah ada 2,,,
marah terpuji & marah tercela,..
marah terpuji ni marah kerana Islam...cthnya;apbl syariat Islam dperkotak-katikkan,,,
marah tercela pulak marah yg x tentu hala,,
mcm aku la selalunya,,,
Astarghfirullahalazim,,,,
byk dosa ku,,,huhu...
aku dh xtau nk taip ape lg da,,,
syukur sebab bjaya habiskn ganti puasa masa cuti sem lepas..
seronok sgt puasa kt umah,,,
sebab,,,,,,,,
mak aku masak sedap2 utk aku berbuka,,,
Alhamdulillah,,,mak lh mak yg terbaik aku pernah ada n dia jugak la ayah kami stlh pemergian ayah 3 tahun lalu...
Moga Allah menempatkannya dlm kalangan orang yg mulia...Amin

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template