Wednesday, April 28, 2010

patut ke aku marah....

ari nie berlalu dgn pantas...aku bangun pg utk aktiviti GERKO. sblm 7.30 ak sudah berada d court basketball...spnjang tempoh masa 7.30pg hingga 9.30 pg, ak jlani ari nie dgn begitu gembira walaupun d hati masih risaukan adik tersayang yg maseh blm pulg ke rumah dr smalam,,,
segalanya berubah menjelang ptg,,,lebih kurang jam 6 ptg...
mak cik sblh ayah ak yg lebh muda drpd ak mengatakn yg dia ingin bjumpa dgn ku,,,
aku ok je,,,mslhnya,,,,dia,,,
dia xmnjumpai aku,,sdangkan ak tlh mnerangkn dgn sjelas2nya d mana ak mnunggu...
tggu punya tgu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
xjugak muncul,,,,,,,,,,aku msg n terus msg,,,tggu & trus mnunggu,.,.
akhirnya dia mngatakan yg dia mnunggu d dpn pondok guard,...
ak pn bjln,,,,mnuju pondok guard,,,,,
akan tetapi,,,,kelibatnya maseh tiada..huhu
alangkah geramnya aku,,,,,
dhla aku meninggalkan mknan ketika dia mengtakan sudah hamper tiba,,,
letihku bjlan,,,lalu mndapat msg mngatakan dia telah mninggalkn brg d pondok guard..
& tdak akn mnunggu ku lagi,,,yg mghairankan ku,,,,tdak ada brg yg dtggalkn d pondok,,,
dia marah kepadaku,,,aku pn turut geram,,,lalu aku bertanya,,,dia pergi ke IPG mana,,,,
rupa2nya,,,,dia tersilap...geramnya aku pada masa 2,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
dia yg salah,,,aku pulak yg dmarahnya....
nasib baiklah,,aku ada kwn d IPG tersebut....aku tpksa mnyusahkn kwn ku itu,,,,
huhuhu
dalam masa yg sama,,,aku maseh bngong memikirkan adik ku yg maseh blm pulg ke rumah,,,,
bagaimanakah keadaannya sekarang....
Semoga dia dalam keadaan yang selamat,,,
Amin,,,

0 jari-jari menaip komen:

 
Luahan Hati Blogger Template by Ipietoon Blogger Template